Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Wednesday, September 7, 2011

Ouch... Nak Tiru Hana Tajima, Mampukah Aku?





Santekkknya Hana Tajima..
Yuna punya fashion designer tu...
Aku dah anak 3, mampukah aku?
Gigih kelmarin aku pi ukur Jalan Tuanku Abd Rahman cari Pashmina.
Dah beli, muka pulak belum seswai. Lom alter , kecikkan lemak lagi.

Dulu masa muda belia, aku sukalah pakai shawl.
Ni dah senja, angin pew ntah wat aku renung balik diriku lepas Raya 2011 yg menggemukkan.
Oh, alangkah out-of-date nya aku.



Nampaknya terpaksalah aku berkolaborasi dengan my younger sister
yang masih muda remaja try & error this style.

* Ni shawl yg aku baru beli kat Jusco 1 Utama,
I loike... tunggu muka aku kecik sikit leh lew fefeeling Hana Tajima *

Kalo takat nak pakai pi jenjalan aku berani lagi lah.
Kalo nak gaya pi opis... gulp... confident level still very low.

No comments:

Post a Comment