Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Sunday, January 6, 2008

New Angle Bob Hair Cut (My New Haircut)

nJangan salah sangka, ni bukan aku nih... sekadar gambar hiasan.

Gatal ajer tangan aku nak conteng
buat mata, hidung, mulut
kat kulit kepala gambar atas nih...



Pesen bob berekor kura


kat atas nih...style rambut yg stylo, macam budak baik...


Dah 3 taun (nak masuk 4 taun) aku tak pergi kedai gunting rambut.
Last sekali pergi taun 2004.

Hari ini aku nekad pergi Taman Maluri, Cheras...
lepas berpusing-pusing dalam kereta 4-5 kali survey tinjau kedai,
aku pergi kat Minas Hairstylish.
Entah kenapa aku pun tak tahu... kedai dia punya theme sahaja yg warna biru, siap dengan signboard biru... 4 kedai yang lain warna tema kuning-jingga.
Lain sikit dari yang lain di Taman Maluri nih, tu yang tarik aku buat keputusan tuh.
Nak buat style yg macam China Doll Bob hairstyle tuh... tapi kat dahi tak nak lah macam Star Trek pompuan tuh... lawak lah...

Kata orang, kalau orang tu dah memang lawa, buat apapun tetap lawa.
Kalau dah memang lawak, buat apapun tetap lawak?


Baru turun dari Planet Venus...

Star Trex, Next Generation



Version adoih mak.......




Gambor kat bawah ni Jennifer Garner dalam Alias, okeh jer, nampak macam nerd & mod.
Macam cikgu disiplin pun ada.



Haaaa... yg ala-ala nerd macam nilah... yang aku suka...
Gambar yg berikutnya....



Gambar yg berikutnya ... yang ini classic nasional....
naperlah macam kawan Charlie Chaplin sahaja...



Yang macam background hijow kat bawah nih.... na-has.... ayo....

No comments:

Post a Comment