Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Tuesday, January 22, 2008

Aku terlupa aku ada kawan... dah 8 taun tak jumpa...!!!

Member sepenuntutan ilmu di UPM taun 1994 - 1998.
Namanya Syarminee Sulaiman, orang Terengganu. Lama benor aku tak jumpa. Kengkawan2 lama buat gathering aku pun tak menghadirkan diri...
Tulah aku ingat nak paste gambor kengkawan aku
yang entah di manakah mereka bertebaran di atas muka bumi Tuhan yang ajaib ini.



"Cheh... aku ingat orang kuning Digi manalah tadi... gaya tak kalah"
Minee and her dad ...... anak bapak...


Mana ntah dia ni menempek menyendeng-nyendeng...
Kalau tak salah ilmu geografi aku... ni kat Niagara Falls ker, ... eh Victoria Falls ker...
ehem... ehem... nanti aku wat research...


Ni pun satu, dia pun dah tak ingat kat mana bila aku tanya...
aku agak-agaklah kat Airport nih... Bangkok kot...



Ni lagi haru, berjalan aja tahu.... bila aku tanya jawabnya tak tahu.
Tak dapat aku nak describekan di mana letaknya lokasi pengambaran ni...

At last skali aku dapat jumpa Si Minee ni Bulan Januari 2008,

kat Jusco Taman Maluri, Cheras... hmmm makan Prosperity Burger pukul 8.30 malam ari tuh, berapa haribulan yar? Awal2 bulan tak salah aku...

No comments:

Post a Comment