Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Tuesday, January 1, 2008

“Santapan Pilihan’ Menu ‘Cik Bi’ ?

Ni hari ke-3,
pergi mana ntah… Dong Guan City, geng2 ‘Cha-Ya-Nun-Alif’ nak makan ‘Cik Bi’
lepas 2 malam kempunan tak dapat makan ‘Sajian Idaman’…
kita pun yg minoriti ni pun… huk alahai
Aku sebenornya banyak gambor kat sini,
tapi dah delete sebab memory camera full dah…
gambor nih Kelvin Dilip Kumar yg tangkap sebab kesian kat aku, org lain sibuk shopping…


Kelihatan deretan kedai2 Bak Kut Tehh..
Antara yg disebut2 ialah Singapore Bak Kut Tehh..

Gambor yg bawah nih ialah kedai yg kami pergi terpaksa pergi makan…


Asingkan 2 meja:
a).Meja no1 aku, kanan aku Miss Makeis, pastu Kelvin, Cecilia Choong, Sherlene, Wahida Ahmad, Fauzi, Mimi & balik kat aku balik.

b).Meja pemakan Cik Bi: Motomura San, Mr. Ng, Moo Siau Seah, Loke Lai Mun, Yvonne, Kawan Yvonne, Kak Haizon (Tapi Kak Haizon tak makan apapun kat situ, minum pun tak)


Aku tawakkal jer waktu makan, mana taknya.. Kuali, periuk, minyak, serba serbi, uhum… ehem, ehem…

Menu ikan, sayur kobis panjang, taufoo, sayur alfafa ayam (fauzi & wahida makan ayam), kacang buncis… heee.. Sedap semacam jer kacamg buncis tuh… kembang tekak aku… kedai nih tak de garfu & sudu… letak pinggan pun pakai hentak2 & campak2… Bil $890 duit China.

No comments:

Post a Comment