Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Tuesday, January 1, 2008

Masuk Hari Ke2 (Tukar Baju Purple warna Barney)


Gambor di atas; Icon Home Style Fair
Welcome to Home Style Fair 2007
Date:October 20-28th, 20079:00am - 9:00pm, October 29th, 20079:00am - 16:30pm
Categories:Porcelain & Ceramics, Rattan & Iron Handicrafts, Glasswares, Wooden Products
Exhibition area:46000M2
Address:Poly International Plaza, No.668, Yue Jiang Zhong Road,
Guangzhou (beside Shangri-La Hotel)
Admission:Trade only.
Attendees must be 18 years and above.
Future shows:2008 - April2008 - October

Kitaorang nak pergi sini....

Mercu tanda Home Style Fair - Warna tema : Hijaw

Tunggu feeder bas tepi jalan - aku yg beriya benor mengajak manager-manager aku turut serta

mengabadikan "proof" yg aku memang wujud masa itu


Cheh, sempat lagi tuh, orang tukang registerlah yg jadi mangsa - tukang petik kamera.









Antara barangan yg di kenal-pasti nak 'indent' masuk Malaysia

Di mana ada ikhtiar, di situ dapat aku bergambor... Pueh ati den...
Lepas sourcing barang kat HomeStyle Fair, punyalah lapor yaamat…
nasib baik depa bagi refreshement & provide lunch.. FREE tu jer yg menarik tuh…

Lunch lah konon… macam sarapan pagi bagi aku jer… aku sebenornya dah tangkap gambar kuih2 muih dia & gambar makanan aku, tapi dah delete sebab over capasity memory camera.. Sayang sungguh..

Kat sini menu utama umatnya ialah Cik Bi…
manakala, menu utama aku ialah tomato cheri… korang dapat bayangkan tak?
Sehari aku miminum makan 30 biji tomato cheri? Tak kiralah breakfast ker, lunch ker, dinner ker..
Sebelah mangkuk tomato cherri, ada mangkuk Cik Bi, ada mangkuk apa2 daging Ham lah, smoked baconlah… aku amik pakai tangan kosong jer… yelah, pengapit dia / senduk dia orang mungkin dah tershare…


Apa-apapun meh kita tangkap gambor lagi sebelum naik van balik, ada jugak pekdahnya

CAC Fair Pulak..



Kalau nak tahu, gambor nilah yg paling ‘menjadik’ kata org kampung aku – fotogenik
sepanjang aku kat China & Hong Kong hari itu…
Ni kalau tak salah hari ke-2, di Dong Guan CAC Fair… orang tukang register yg jadi photographernya… suspens dia bila aku panggil suruh ambil gambor, ingat apalah…. Nak komplen ker haper… Aku meghadap register counter dgn 20 petugas masing-masing memandang ke arah aku…
Kat kedai bakul

Gambor kat atas ni aku yg tangkap sendiri pakai 'intelligent picture function'.
Orangl ain dah tak koser layan aku nak bergambor.

belon, tak habis-habis belon, merata-rata belon

Jeling bang, jangan tak jeling, nak masuk internet nih...

No comments:

Post a Comment