Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Wednesday, May 20, 2009

Ewah-Ewah... Suka-Suka Hati Nak Tag Orang...

Amboi- amboi - amboi...

Dalam kesibukan aku & dunia aku yang agak porak-poranda ini,
sempat jugak aku merancang aktiviti
yang mampu merangsang deria tindak-balas, berfikir & berkomunikasi
para makhluk bergelar manusia.


Soalan-soalan Aisha_Iasha agak santai & semudah A,B,C ...

Sila lengkapkan statement di bawah.


1. Saya sedang mendengar:
2. Saya tak reti-reti:
3. Andai saya boleh undur masa:

4. Nasi kegemaran saya :
5. Saya nak cuba:

6. Saya nak jual:



4 pem'blog' yang dikurniakan anugerah ini ialah:

1. Ibu Singa

2. Big Momma Bukhari

3. Noel's Street Faizah Puad
4. GreenApple (Eva Mendes)

Amboi- amboi - amboi...

4 comments:

  1. hoh. mane aci curik gambar2 from blog org lain....

    ReplyDelete
  2. Cepatnya Eva...
    Tunggu saya kemas workstation dulu, baru snap.... : )

    TQ

    ReplyDelete
  3. NajibRohim (Mr. Orange)...
    Curik nya apa... kongsi.
    Adik-Kakak.
    Ikut pergi Sabah ker?
    (Kamu pun Google Image, then kongsi...)

    ReplyDelete