Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Sunday, May 20, 2012

Wuquf Al -Qalbi



Yesterday, 19.05.2012
Dari fesbuk turun ke hati
First time aku jumpa org 62 tahun layan fesbuk.
Sofitiskated nyer mokcik ni!


1-2-1 with my Bonda angkat... Bonda Zalimah Nordin 62 years old great lady.


Up close with.
Enjoying personal moments from 11.00am - 7.30pm.
None of single moments wasted.
Kami layan karaoke kat Fesbuk : "BIARKAN BULAN BERBICARA Broery Marantika"
(mampus aku layan lagu Broery Marantika, tak pernah hayat aku ... blasah jew Tijah oiii...!)
 sambil baca iktibar cerita Daud a.s dengan ulat merah.


Desktop Bonda Zalimah yg berscreen 2...
Fuiii yoooo.... gerek beb!
Aku pun nak satu yg macam neyh kat gubuk sufi aku.
sukar aku percayai Bonda Zalimah at 62 years old layan fesbuk... 
huhuhu selepas laptop beliau hangus kena petir.


Hahhaha... aku memang gediks tahap sang petala naga.
Jap-jap snap picca.
Suka ekkk...


Kerja aku nanges jah sebaik sahaja aku duduk kat dining table seawal 11.00am - 2.00pm.
Padahal aku tak buka mulut bercakap pun.
Bonda Zalimah pun tak cakap apa-apa.


Dia ajak aku makan nasik lemak.
Tanya aku nak nasik lemak kerang kew sotong?
Yang tu pun buat aku nages lebih parah kuar hingus sok sek sok sek...


Dia tanya aku nak nasik banyak mana.
Dia boh nasik 4 sudu dalam pinggan aku
Apalagi aku merembeskan air mata sampai masuk dalam pinggan
Nasik lemak variasi baru berkuah air mata.


Aku sempat lagi tuh mendeklamasikan puisi dari Ana Faqir
Bukan buku ni


Buku yg neyh...
Seswai la sangat dengan manusia seni sa-perti aku.
I loike!
Wuquf Al -Qalbi






Muka baru lepas nanges


No comments:

Post a Comment