Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Wednesday, May 30, 2012

Technology DZI Dalam Beat "The Return Of Innocence"



Aku suka wat try & error.
Alangkan Thomas Alva Edison ntah 1 juta kali nak dapat hidupkan mentol.
Lepas tu terus di nobatkan sebagai 'The Inventor"


Ntah macham mana ntah aku dapat idea
Aku tanak la dinobatkan sebagai inventor... tapi aku suka buat modification sesuka rasa.
Aku dah berjaya meng-adjust GF ikut apa yg aku rasa, berhasil... outperform orang yg pernah terima technology ni dulu. Sambil drive kereta pun aku buat performance GF.


Setelah gagal dalam beat Club Haus Music yang menurutnya telah mengapung & menghantar beliau ke Damascus.. (Aku tanak lah pi Damascus kew hapa... kalo esok World War III sekali pun , aku tetap bizi dengan dunia perchintaan ku)
Huhuhu...


Aku telah menyaksikan technology ini di Keramat AU3.
SubhanAllah! Amazing! Tapi guna beat jarum jam berdetik.
& balancing movement guna kedua genggaman tangan




Juga aku telah menyaksikan girlfren Ramli Sarip (yg dulunya ex-girlfren M. Nasir)
melakukannya dengan jayanya. MashaAllah.


Pagi 29.05.2012, aku tak tidur-tidur, GIGIH campur Kan Cheong
Sibuk mengedit MP3 "Return to Innocence" Enigma
aku nak tangkap part-part yg boleh kasi lantunan jiwa tu. Edit la....
Lagipun aku baru invest pada speaker baru... & headphone set baru seiring dengan ke-sophiticated-kan technology yang aku baru nak apply neyh.
Tak sabarnya aku.


RINDUNYA AKU. RINDU SERINDU-RINDUNYA...
KEKASIH, TUNGGU AKU DATANG DENGAN TECHNOLOGY MODIFIKASI KU.




.
.

No comments:

Post a Comment