Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Tuesday, May 29, 2012

Tingkat Rasa ...Wahhh !




Tingkat rasa sejati... apa tu... ?
Hurmmm meditasi pasrah aku sejenak di akhir malam semalam
'Nrimo marang Gusti Pangeran '.. huhuhu... apa tu? Makin lama makin pelik aku merapu kat blog aku.
Biarlah aku suka ajer. Biar luar dari paradigma normal. Aku senang ajer.


Jangan risau tuan-tuan & puan-puan... Itu bukanlah jampi mantera serapah mencuca sesiapa.
Itulah istilan wong jowwo sa-p'arti' aku... Yakni : 'Menerima Kehendak Yang Maha Kuasa'.


Semujur-mujur orang yang lupa, lebih mujur orang yang ingat dan waspada. Tak gitu?


Dalam pasrah semua masalah aku serahkan sepenuhnya sebagai "Problem Tuhan". Semua penyelesaian adalah penyelesaian Tuhan. Semua sedih aku serahkan ...


.


No comments:

Post a Comment