Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Saturday, April 19, 2008

Hadiah Utk Sweet Tooth Dari: Law Soo Ying

Jajan & Makanan tak berkhasiat ini adalah sumbangan ikhlas Miss Law,
musuh atau kawan, aku pun tak taw... mungkin musuh dalam selimut kot...

Aku dgn Miss Law nih, ibarat citer "Rush Hour" ler kaedahnya.
Aku Si Chris Tucker tuh, dia ibarat Jackie Chan.

Nih sumer, aku dengan apit kiri aku, si Aida yang bertanggungjawab jadi tukang makan.

Berikut, aku tempek skali gambar Miss Law, sebagai "Tribute To Miss Law".





Law suka sangat beli & makan kopok ketam jenama 'MiMi'... huh, banyak ajinomoto tuh Law...
Pagi-pagi seawal pukul 8 pagi, Law sudah bawak sebotol Coca-Cola ker 100 Plus ker, Ice Cream Soda ker... banyak gula bin calory tu Law sayang oiii...




Bila aku bisying-bisying, Law dah pandai wat strategy baru, dia bungkus botol air tuh dengan plastik bag, baik punya cover kononnya camouflage... aku fikir dia nak suruh aku ingat dia refill air masak dalam botol tuh... Pun lagi aku bisying. Esok lusa kalu ko kena diabetes Law, sapa yang susah? Ko dah ler sebatang kara...


Aku dah lama tak minum iced beverages nih... ada ari tuh kat Food Court Jusco Wangsa Maju, aku terliur nak minum jugek... (adik aku beli 3 cup air laici, satu non-iced untuk dia, aku pun order non-iced, tapi dia terorder iced punya untuk aku, so dia beli yang non-iced satu lagik)...
mender dah ada kat depan mata, so aku pun gatei minum yang ada ice,

Astaghfirullahal'azimmmmmm....
Aku mintak ampun taubat... sekali dia tangkap, sentap sampai ke hotak, pening, sengal sampai ubun-ubun, kening sejuknya... jatuh abis fork & spoon, terlerai dari genggaman...
Adalah kat 3 minit ker 5 minit aku sentap... adik aku dah gabra (ramai pulak ingat aku kena brain cancer waktu tuh, termasuk janitor kat situh)...

Dah abis sentap bin sengal, aku buka tudung cup tuh, nengok kat dalam rupanya ice-blended lycee... lorgh... patut sentap abis..

1 comment:

  1. mai la melawat bicara santai, i dah tag u... nak jerit tak ada kotak jerit so jerit kat sini la.... hehehe

    ReplyDelete