Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Friday, June 8, 2012

Vacancy: Nak Apply Jadi Highlander?



Huhuhu... nahhh... 
ini do'a bagi sapa-sapa 
yg pernah coba, mahu coba, sedang coba, 
terus mencoba & gigih mencoba
untuk menjadi highlander


Bismillah-ir ar-Rahman-ir ar-Rahiim...
"Allah-umma ij'al-na min-al awliya' ik-al- muqarrabiin
fa ja'al-na min-hum"

Wahai Allah, Jadikanlah kami dari golongan wali-wali 
& golongan yang hampir kepada-Mu
maka jadikanlah kami dari kalangan mereka


.

2 comments:

  1. highlander.
    wayang original tau, bukan part 2 atau tv series ke hapa ke.

    aku rasa feberet aku, aku nangis siak bila part bini hero mati sakit tua.
    Pasal lagu Queen " who wants to live forever " tu kat belakang tu.
    Lepas tu ada satu scene ada lagu Queen lagi satu " One Year of love ", pun sedih jugak..

    tapi apa pun ni cerita memang brutal.
    THERE CAN BE ONLY ONE!! lalu lagi satu kepala putus kena pancung huhu.

    ReplyDelete
  2. Tu citer masa aku darjah 5-6 kew hapa...

    aku sampai ponteng ngaji nak tgk citer tu kat TV 2
    nehg-ngeh-ngeh

    ReplyDelete