Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Saturday, April 28, 2012

Part 2 Hari Bersih Aku Layan Selera




Ni jer hasil buruan aku dari Jalan Tuanku Abdul Rahman hari ni.
1.5meter kain Gingham (Genggang asal namanya Melayu) untuk skirt aku yang stylo.
Pasti mencetuskan fenomena, I will be a trend setter for this!


Pesanan apricot kering & kurma. Maaf yer kengkawan, stok Kurma febret kita Kurma Mariami dah abes, so yang paling hampir quality, harga mampu milik ialah Kurma Safawi. 


Aku bolot sumer Odeon Honey & Olive (Face and body scrub). I like the smells very much. 500ml only for RM11.90. Compared to St Ives Apricot Scrubs, dah RM25.90 about this size. Kat rumah dah ada Odeon Peach and & Pomegranate Scrub & exactly sebotol yang sudah digunakan Honey & Olive Scrub. It comes with exfoliating walnut shell particles.. glowing & glossy skin visible result kalo selalu guna.

Pastu aku beli Imperial Leather Luxuriously Rich Arabian Fragrance (Family Pack 6pcs for only RM9.90)

Tak lupa value buy from Jusco Wellness Pharmacy this morning @RM21.50 (regular market price RM29.90) 621ml St Ives Oatmeal & Shea Butter Body Lotion. I love the smells, creamy, buttery smells. Ha,ha.. katanya "keeping you and your skin looking and feeling young and fresh". Jadi? Terpedayakah aku?


Sasaran utama aku today. 
Aku nak beli satu outfit yang cukup sederhana lagi merendah diri dalam kelasnya yang tersendiri 
dari sebuah butik di sini. Dah hampir 2 minggu aku asik belek-belek baju tu.
Style: Korean Look + Sufi. MashaAllah! Aku tak bleh tito lagi tak dapat baju tu.


Setelah penat. Semua House tutup la pulak. Aku beralih ke area Lorong Tuanku Abd Rahman, tapak pasar malam hari Sabtu. Custom order, nak mee hoon sup yang baaaaaaaaaaaaaaanyak daging, baaaaaaaaaaaaaaaanyak isi ayam.
Sila tambah pergedil dua. 
Tamo cili, taruk tomato, bawang goreng kasi lebih, itu ini , begitu begini.
Wahhh... lumayan! Ngengada p.o.y.o.s. betul aku neyh... hilang sifat hamba!


Tuuu dia, front view.


Owh pergedil ku sayang! 
Febret neyh, dari aku kecik sampai besor, sampai aku masuk lubang kubur.



No comments:

Post a Comment