Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Friday, October 26, 2012

Dia dalang dan AKU boneka




09.10am @ One Utama , 4km from Sg. Penchala (25.10.2012)
Aku beli ni kat Ground Floor Jusco. Dia dalang dan AKU boneka. Gerak AKU digerakkan olehNya.

Hidup AKU limpahan hidupNya. AKU berdaya limpahan dayaNya. Berkuasanya dan berupayanya AKU adalah limpahan kuasa dan upayaNya. Aku berkehendak dan Diapun berkehendak. Kehendak AKU tertakluk kepada kehendakNya.

Hmmm... mengigit donut... nak menelan dengan sejuta kepayahan. Membayangkan sel-sel, tisu-tisu & otot-otot apa yg bergelar organ tekak & tenggorok (sebahagian dari saluran esofagus) diberikan daya juga kekuatan untuk menerima cebisan donut... membuatkan ku tersekat-sekat.

Kerdilnya aku...
Dari ALLAH aku datang, dan kepada ALLAH lah aku kembali. sesuai dgn LA HAWLA WALA QUWWATA ILLA BILLAH-I ‘ALIYUL ADZHIM  tiada daya upayaku melainkan daya upaya engkau Ya ALLAH ...


.

No comments:

Post a Comment