Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Saturday, April 19, 2008

Buyer Yg Jadik Papparazi Di Hari Jusco Card Member Day


Pening kepala makchik nengok orang macam ulat dari atas...
Nih belum nengok dari tingkat 3
macam kat Jusco Bandar Utama Complex Concourse area...
huih... tak daya mak chik..





Ha... lama benar rasanya aku tak berkecimpung
& menerjunkan diriku ke dalam dunia pem'blog'an nih... Rinduku bertandang lagi..
Apa buleh buat, I'am a very busy woman, dengan anak-anak, dengan suami, dengan kerja yang tunggu queue, dengan 3 new stores nak Jusco nak bukak nih, dengan planning Raya 2008
... dengan nak renew Annual Trading Term dengan suppliers berderet-deret..
...ehmm... alahai...
pastu nak kumpul suppliers pegi Siti Nurhaliza Charity Night Gala Dinner lah pulak... hamboi, macam nak lompat ke company lainlah pulak... aku bagai di dalam pressure cooker...




Ini aku nak taruk gambar yang aku tangkap masa Wangsa Maju J.Card Member Day 17th April 2008 ari tu.. Aku siap buat 'Happy Hour' lelong pakai hailer further clearance & up discount 70% untuk Ready Made Curtain & Cushions... Pakai vogue, tapi jadi juru lelong lah pulak...



"Mari, mari, rapat-rapat, haaaa... pilih kak, haa.. beli kak... pilih amoi... pasar malam pun tatak dapat ini halega..."


Orang sibuk membeli, sibuk membelah, awak sibuk cari bahan article untuk blog...
Customers bengang dengan aku kot tetibe tukang lelong petik handphone sana, tangkap muka derang masuk gambar... tak rela you...


No comments:

Post a Comment