Abuse & Adore

(^.^) All the great things are simple, and many can be expressed in a single word: freedom, justice, honor, duty, mercy, hope.

Saturday, February 16, 2013

Repekan Ablasa Style ...

Hmmm... salam to all of you.

Aku pun tak tahu nak mulakan repekan ablasa style kali neyh.
Banyak aktiviti aku dalam 2 minggu ni, tapi not all suitable to be published here. Bukan public reservoir gittew. Ada jugak rasa nak cerita pasal ayam kedu hitam dan rakannya ayam cemani... tapi blom ada drive, lom sampai seru deh...



Aku terlupakan brewed coffee dalam tin yang aku letakkan di atas meja setentang main entrance bilik bacaanku. Cartoon Shaun The Sheep ~ kambing biri-biri dan khinzir yang aku google  tak lagi menggeletek tangkai hatiku.


Dalam diam ataupun bisu...
Biar tiada siapa yang tahu
Biar aku ...
Hening.
.
Udara malam di Kay-Elle tetap nyaman seperti di Sungai Petani.


No comments:

Post a Comment